Home Egyéb Mass Effect 3 képek és információk

A mi frissítésben Mass Effect 3-as képeket kaptok, mégpedig ingame screensohotokat a kezelőfelületről; valamint egy Casey Hudson-interjú fontosabb részleteit is közöljük. Íme:

– Korábbi társaink szét vannak szóródva a galaxisban, és szó szerint az életükért küzdenek. Feladataink közé fog tartozni, hogy megkeressük és újra csatasorba állítsuk őket – persze nem mint a Mass Effect 2-ben, ahol a játék a csapat összeszedésére épült

– Az egyik gameplay videóban (lásd az előző hír) látott Cerberus Atlas mech vezethető lesz, ammenyiben csak a vezetőt szedjük ki, mi is elfoglalhatjuk a helyét

– Jesse Houston a BioWare-től úgy nyilatkozott, hogy a Mass Effect 3 csak Shepard parancsnok kalandjainak jelenti a végét, de a Mass Effect univerzumnak közel sem. Lesznek még további Mass Effect játékok, amikben feltűnhetnek elvarratlan mellékszálak és játékmentéseinket is felhasználják (a döntéseink miatt)

– A képeken szerepelnek a fejleszthető fegyverek, ezeket egy munkapadon módosíthatjuk. Valamint lesz tárgyrendszer is – na nem olyan kaotikus, mint az első részben, de nem is zéró, mint a második részben és nem lesz akkora jelentősége, szóval ha nem akarsz vele vacakolni, akkor nem kötelező.

 

Kommentálj
Similar articles
0 4945

0 1501

6 komment ide
  1. Na már valami érdekes.
    Végre nem csak egy helyen szállhatunk le egy bolygón.
    A képekről nem igazán tudtam megállapítani, hogy külön fejleszthetőek a képességek paraméterei? vagy nem?Bár azt gondolnám, de szerintem nem.Fene tudja.:-)Az király lenne ha igen.

    • Nem csak jobb és bal oldal között lehet választani, hanem az az alsó hat gomb pontosan hat különféle választási lehetőséget takar.

      • ha ez igaz, akkor lesz szükség skill pontokra dögivel, pl Soldiernél:
        Combat Mastery-nél:
        Combat Mastery – 1 pont
        Influence & Dilation – 2 pont
        Influence & Damage – 3 pont
        Damage – 4 pont, Influence & Duration – 4 pont
        az alattuk lévőknek meg kitudja hány pont kell…

        • A trailer alapján nekem inkább úgy tűnt, hogy minden fejlesztésnél választhatsz, hogy mit is jelentsen a képesség következő szintje. Tehát a Combat Mastery továbbra is az alap skill, és valószínűleg ugyanúgy fejleszted, mint a második részben – csak itt négy szint helyett hatot látok -, annyi eltéréssel, hogy innentől az, hogy combat mastery 2 nem azt jelenti majd, hogy Health: +20.00%, Weapon Damage: +6.00%, Storm Speed: +30.00%, Paragon/Renegade: +40.00%; hanem te tudod kiválasztani, hogy ezek közül számodra melyik a fontos, és arra megy a nagyobb százalékos érték. Azaz a Damage valószínűleg erőteljes sebzés-bónuszt ad, de minden másra lényegesen kevesebb megy majd, az Influence & Damage erősen növeli a Paragon/Renegade pontok számát meg a sebzést, a többit csak kevéssé, és így tovább – remélhetőleg minden egyes fejlesztés során. Azaz meg tudod majd csinálni, hogy az első három fejlesztésnél a Damage növelésére hajtasz, aztán átállsz az Influence növelésére, majd a hatodik lépésben a Headshot opciót választod.