Home Egyéb Operation: SILENCER – frissítés

Bizonyára sokan csodálkoztak, hogy mégis hol késik a Commedation és Victory Pack a múlt hétvégi multiplayeres operation után. Nos, a válasz egyszerű: a BW nemrég adott ki egy blogbejegyzést, melyben közlik, hogy a SILENCER kudarcott vallott, nem sikerült teljesíteni a kihívást. Tehát nem öltünk meg globálisan 3 millió banshee-t.

A SILENCER az első kudarcba fulladt operation – ami különös, mert mindeddig az összeset sikerült maradéktalanul teljesítenie a játékosközösségnek. A megbukott operation a multiplayer halálának előszele – vagy inkább a Diablo III-nak tudható be? Esetleg a kockák szocializálódnának? Kiderül két hét múlva, a következő operation után – aminek egyébként a témája ismét Reaper-ölés lesz, legalábbis a blogbejegyzés erre enged következtetni.

 

Kommentálj
Similar articles
0 5153

0 1530

22 komment ide
  1. Az még érthető lenne, hogy a victory packot nem kapjuk meg, de a commedation-t?
    Ezért szenvedtem végig a gold fokozatot?

  2. Szerintem ez sajnos a multi halálának előhírnöke. Már én se nagyon játszok vele, (Pl a kérdéses hétvégén meg se nyitottam a játékot), meg kezd uncsi lenni. össze szenvedem a premium spectre packra valót, örülök a fejemnek hogy “jee, geth infiltrator”, Aztán meg megveszem és kidobja egy olyan fegyónak az akárhanyadik fejlesztését, amit nem is használok… meg kapok egy kis medigélt. Ezt a bolt rendszert teljesen át kéne rendezni hogy élvezhető legyen… No meg azért egy kis kihívást jelentő operationök is dobnának a morálon. Ez a Silencer már azért nem lett meg, mert mindenki unta…

    • Teljes mértékben igazad van, haldoklik a multi és bolt sem túl jó a mostani állapotában. Ez random item-es cucc azért van hogy többet kelljen játszani az összes cucc megszerzésért, csak egy idő után frusztráló hogy mindig Ammo pack-ot meg assault rife XY upgrade-t kapok állandóan. Szerintem úgy kellene, hogy megmaradjanak a random packok is, de lehessen minden itemet (kivéve az ultra rare-eket) több creditért külön is vásárolni. Másrészt kb 200 játék után teljesen meg lehet unni, ötletem sincs hogyan lehetne feldobni a játékmenetet de már nagyon ráférne.

      • Mindkettőtöknek igaza van, szerintem is haldoklik a multi! Az esemény hétvégéjén én sem nyúltam a multis részéhez a játéknak, csak single-ben tologattam. Nekem egyáltalán nem tetszik ez a multi-orientáltság. Én személy szerint azért szerettem bele a ME sorozatba, mert a SP játékélmény egyszerűen letaglózott (a ME 1-ért vettem új gépet 🙂 )! A ME 3-nál is ez volt a helyzet (a végjáték nekem sem tetszett, de csak azért, mert lófütyinyi közöm nem volt az események befolyásolásához, és semmit nem ért, amit véghezvittem…), aztán mikor jött a multis DLC – és most is egy ilyen fog következni- valahogy megszakadt bennem valami. Egy ilyen játéknál szerintem nem multit kellett volna fejleszteni (tudom, sok pénzt hoz és közösséget teremt…ugye EA?), hanem a SP-t kibővíteni, pl: Más karakterek szemszögéből teljesíteni a háború egy-egy mellékküldetését, vagy főbb ütközetét (COD style). De sajnos én csak egy rajongó vagyok egy pici országban. Kár, hogy ennyire hagyják magukat befolyásolni a BW-nél; néha nem árt kicsit hátralépni és jól megszemlélni, hogy mit alkot(t)unk, mi az ami élővé teszi.
        Na, most hogy elmondtam a történetem (“csak még egy sztorit nagypapa!” :), irány vissza Sanctuarybe… Bocs srácok!

        Üdv, Steve

  3. Sziasztok!

    Én is csatlakozom hozzátok annyiban, hogy a multi haldoklik, mert szép lassan megunja az ember. Nekem egy barátom ajánlotta annak idején a ME1-et, akkor kezdett el játszani vele. Én egyből megkedveltem ezt az Univerzumot és azóta játszom a játékkal. Magam részéről csak addig multizom, amíg kijön a ME3 magyarítás. Amikor lejátszottam a játékot, akkor csak hébe-hóba fogok multizni. Nem is értem, hogy miért tápolják ezt a multizást? Ez kinek az érdeke?

    • Hát azért multiznak, nem is kevesen. Hétvégén én is elég sokat toltam, szinte mindig azonnal találtam más által indított random játékot is (bronz/ezüst fokozatokon). A BSN fórumok is tele vannak a multihoz kapcsolódó okfejtésekkel, beszélgetésekkel, leírásokkal.

      A multi hanyatlása sztem még nem kezdődött meg, de rövidesen bekövetkezhet. Egyre több olyan játékos van, akinek már minden (creditért) megszerezhető fegyvere/kiegészítője/akármije megvan, de a casual játékosok is lassan elérnek arra a szintre, hogy monotonná válhat számukra a multi (ők nem fognak 10 millió creditet összefarmolni, hogy legyen végre X-es shotgun a kezükben).

      Az ilyen hétvégi akciók során valami motiválót, újdonságot vagy meglepetést kellene mutatnia a BW-nek. Teljesen érthető, hogy a legtöbb játékos ignorálta a feladatkiírást, és akkor ölt bansheet ha épp szembe jött (és hát nem jött elég szembe…). Ezek az operation ötletek nagyon-de-nagyon gagyik. Nehezen hiszem el, hogy ezt komolyan gondolják a BW-nél a srácok.

  4. Speciel én két hete hagytam majdcsak teljesen abba a multit.
    Hétvégén rápróbáltam, mondom legalább az egy gold-ot kihozom, de cirka 2,5 óra alatt nem volt olyan csapat, amivel meg tudtam volna csinálni.
    De ahogy nézem nem buktam semmit, mert megint rötyög a biogép és nem osztja megfelelően a csomagot, amiben tuti csak ammo lenne. -.-

    Azt hittem anno, hogy az új mapok meg kasztok feldobják a játékot, de tévednem kellett. Ahogy az elkövetkezendő csomag sem fog semmit sem lendíteni a multin.

    Ha a helyükben lennék, akkor csinálnék pár új játékmódot, esetleg olyan mapot ami több játékost kezel.
    Speciel az én ötletem az lenne, hogy nem körökre osztanák a játékot, hanem adott időre (mert ha megnézzük egy meccs fokozattól függően 15-30 perc között mozog). Fognám a területet, felosztanám kerületekre, amik különböző feladatok elvégzésével (lehetne ugyanaz, mint amik most benne vannak) nyílnának meg. Lenne egy minimális érték, amit el kellene érni a jutalomhoz (xp és pénz).
    Tehát például egy geth cirkálón vagyunk. A hangárban kezdünk, ott szabotálni lehetne a hajókat, x dokkmunkást megölni. Onnan mehetnének a hajtóművekhez, ott azt meg lehetne rongálni, területet védeni míg egy dolgozik, x munkást megölni. Végül pedig a hídra, ahol meg kell ölni mindenkit, befoglalni a fedélzetet és így lenne vége.

    De ez csak egy kóbor elgondolás. 😀

    • Ezt hívták úgy az Unreal Tournament 2004-ben, hogy Assault, és simán el tudnék én is képzelni valami hasonló játékmódot a ME3 multiba.
      Különösebben jó videót nem találtam róla, de a lényeg ebből is látszik:

  5. Hát ha már ennyire erőltették a multit, csinálhatnának egy versus (pvp) modot is bele, illetve Bossokat! Akár belerakni Kai Lenget, egy Harvestert, vagy legyőzni egy kisebb Reapert, fejlesztett Atlas mechet írtani, stb. Vagy Ha maradunk a coop-nál akkor is akár a Single mapjait is végig lövöldözhetnénk amihez akár a z időt is mérhetné… Lenne még a multihoz is rengeteg ötlet, de a Singlet is lehetne bővíteni!

    • Ja és persze pl. a fejlesztett Atlas Mech alatt nem azt értem, hogy több armor+shildje legyen, vagy még a falon is átrepüljön a rakétája. Hanem egy módosított mech ami nagyobb, több karja van és nem lehet akárhogy legyőzni, pl el kell vonni a figyelmét és akkor hátulról lehet közel menni és kikapcsolni a pajzsait, utána mondjuk az egyik lábát lelőni, és akkor felmászni rá, bombát dugni a “motorjába” (ala Halo) és bumm.

      Illetve járművekkel is lehetne javítani a multin szerintem…

    • A pvp érdekes gondolat, de… megpróbáltam elképzelni, nem hiszem, hogy a mostani rendszerrel bármi értelme is lenne. Sok példát lehetne írni, a lényeg, hogy van pár olyan képesség, ami nélkülözhetetlen lenne (falon átlátás, cloak, stb.), és a többi kb. értelmetlen, mert mire oda jutsz, hogy használhatnád, addigra már lelőttek (nem beszélve arról, hogy mekkora szerepe van annak, hogy milyen fegyvereket szereztél meg ezidáig).

      Mondjuk az talán még működhet, hogy:
      a) mindenki egyforma vagy szűk körből választható osztállyal/fajjal van
      b) a fegyók és képesség elosztások fixen jönnek, nem a megszerzettekből válogathat a játékos

      Vagy másik megoldás (mint a L2D-ben):
      a) egyik csapat a jól megszokott tagokból áll
      b) másik csapat a szörnyek egységeit irányítja (lehetne változtatni, hogy melyik erősebb egységet irányítod, bármikor másikra válthatsz, egyébként az AI irányítja őket.. szóval mondjuk menet közben válthatsz át a ravagerről a bansheera vagy atlasról phantomra, ha épp nem irányítja másik csapattárs)
      c) a régi játékmenetet (üres körök és feladatmegoldások) le kéne cserélni másra, pl. last man standing vagy bizonyos ölések számának elérése, esetleg adott ideig tartó mérkőzés

        • A többféle játékmenet tetszene. A Last man standing az nagyon adná, meg az időhöz kötött is. Főleg ha folyamatosan célszemély kiiktatás menne alatta, és amennyit kilőttök, annyi kreditet kaptok. na akkor nagyobb kedvvel esnék a multizásnak.

          A bolt viszont felk*rja az agyam. Sokkal jobb lenne ha lenne olyan hogy:
          -Fegyver pakkok: Uncommon 20 000 kreditért, Rare 60 000-ért, ultra rare 120 000ért. Az úgy fair lenne sztem.
          -Ellátmány és fejlesztés pakk: kicsi, nagy, óriás kiszerelésekben.
          -karakter pakk. ennek darabja mittomén lenne 150 000, hogy kihívás legyen egy újabb faj megszerzése.
          -No meg ott lennének a régi pakkok is.

          Ezzel lehetne feljebb hozni a színvonalon. De hát ezekre annyi az esély, minthogy harbinger románcolható legyen…

  6. Arra van Achievement, ha úgy viszel végig egy szilver nehézségű mecset, hogy csak képességeket használsz, és nem lősz egyszer sem?