Home Mass Effect 3 Mass Effect 3 Multiplayer kérdőív eredmények

639px-Mass-Effect-3-Logo

Multiplayer kérdőív: eredmények

Ahogy arról már volt hír az oldalon, a Bioware elindított egy nagyszabású kérdőívet, hogy felmérjék a játékosok véleményét a multi pályákról. Miután befejeződött, szerencsére nyilvánossá is tették az eredményét, természetesen néhány nagyívű következtetéssel együtt.

Összességében 26000 játékos – köztük ti is – szolgáltatta az adatokat, a végső összegzést a táblázatban látjátok. A legnagyobb konklúzió, amit a fejlesztők levontak, hogy a pálya nehézsége egyenes arányban van a pálya kedveltségével is. A kommentekre pedig kifejezetten nagy hangsúlyt fektettek (mindamellett, hogy nagyon szórakoztatónak tartották őket), ennek eredményeképp pályákra lebontva is közöltek eredményeket.

stat

 

 1. táblázat. Az összesített eredmények (forrás: http://blog.bioware.com/)

A Condor két csoportra osztotta a rajongókat: többen szerették a pályát a remek hangulat miatt, mások viszont egyáltalán nem élvezték.

A Dagger rengeteg rajongót tudhat magának, mivel az összes játékstílust támogatja, bár sokak megjegyezték, hogy amíg a Hazard (Sandstorm) verziójában a homokvihar remek látványelem, de csak a játékos látását nehezíti, az ellenségét sajnos nem.

A Ghost a második legnépszerűbb pálya a válaszok alapján, köszönhetően a kiegyensúlyozott játéknak, ami megfelelt a kis és nagy tér szakértőinek egyaránt. Az emberek többnyire élvezték a pálya fedett elrendezését és a Hazard verzió savas-esős látványát.

A kommentek nagy része a Gianttel kapcsolatban pozitív volt. A legtöbben úgy gondolták, hogy a pálya jó, de közel sem remek: túlságosan is könnyű jó néhány játékos számára. A Hazard (Night) verziójához fűzött hozzászólások középpontjában a jobb látvány és hangulat volt, de abban egyetértettek a válaszolók, hogy kevésbé szórakoztató.

A Glaciernél leginkább a pálya nagyságát kifogásolták: túl kicsi, a tapasztalt közelharcosoknak kedvez. A siker kulcsa a pálya feletti irányítás: amíg ez a kezünkben van, addig mondjuk elég könnyű itt játszani. A Hazard verzióban (Seeker Swarm) nagyobb nyomás nehezedik a csapat koordinációjára és a pálya kézbentartására.

A Goddess látványvilágát tartják az egyik legszebbnek összes multiplayer pálya közül, de ehhez csak középszerű játékélmény kapcsolódik, hogy valami azért a földön tartsa a játékost.

Szintén rengeteg dicséretet kapott a Hydra megjelenése (ami az alkotót nagyon boldoggá tette:) A játékosok azt figyelték meg, hogy a pálya nehézsége a választott ellenféltől függ. Néhányan más elrendezést, mások több fedezéket szerettek volna a jelenlegi pályára.

A Daggerhez hasonlóan a Jade is minden játékstílushoz megfelelő, bár többen jelezték, hogy nehéz csapatban maradni. Az összvélemény azonban azt mutatta, hogy nagyon szép és élvezhető pályának tartják.

A London kapcsán a legtöbb megjegyzés a fedezékekre és a nyílt terekre vonatkozóan érkezett. A játékosok találtak pár olyan helyet, ahol nem volt elég fedezék, így nehéz volt a védekezés az ellenféllel szemben.

A Reactor generálta a legtöbb vitát az ellenfelekkel kapcsolatban. A Hazard verzió (Meltdown) egyértelműen népszerűbb volt, mint eredeti társa.

A Rióval kapcsolatos pozitív visszajelzésekről még majd külön is érkezik hír, a mostani információk alapján kezdetben rengetegen szerették, de idővel egyre kevésbé volt népszerű. A dobozos bug gyakran említett negatívum volt. Az elrendezés is némileg ellentmondásos, ami arra ösztönözte a játékosokat, hogy speciális játékstílusokat alkalmazzanak a különböző területeken, amit nagyon sokan negatívan értékeltek.

A Vancouver függőleges játékmenetét sokan dicsérték. A legnagyobb problémát a pálya közepén található létra okozta.

A legjobb értékelést a White kapta a játékosoktól. A Hazard verzió (Whiteout) hóviharos légkörét pozitívan értékelték, de sokan úgy vélték, a szórakozás minőségét rontotta a pálya elrendezése.

Mit szóltok az eredményekhez? Nektek is hasonló véleményetek van?

 

Az eredeti cikkét megtaláljátok itt: http://blog.bioware.com/2013/05/17/mp-survey-results-and-conclusions/

Írta
Olga

Kommentálj
Similar articles