Home Kiemelt Híreink Mass Effect Andromeda: Amit a sztoriról, és az újításokról tudni lehet

 

Mit tudunk a sztoriról: Atörténet szerint kb a Mass Effect 2 idején négy faj egy-egy bárkát készített, hogy azok új otthont keressenek az Androméda galaxisban, ott is kifejezetten a Helios rendszerben, és felderítség az ottani “arany világokat”. A játékos az androméda Iniciatíva (kezdeményezés) tagjaként csöppen a játékba a vezető, Alec Ryder lányaként vagy fiaként (Scott vagy Sara), hogy átvegye apjától a Pathfinder/útkereső szerepét az emberiség számára. Mac Walters kreatív igazgató kifejtette, hogy ez nem feltétlenül egy új trilógia kezdete, a végén azt szeretnék, hogy a történet egésszé váljon. Az emberi hajó, a Hyperion rossz helyen találja magát az Androméda galaxisban a 600 éves utazás után, nincs kapcsolatuk a másik három bárkával, sem az előre küldött Nexus venű parancsnoki központtal.

További fejlemények lásd alább:

-Meg szűnnek a különböző kasztok, minden kaszt képességeiből lehet  majd választani, ugyanakkor a ha bizonyos képességben elég pontot gyűjtesz, megnyílik egy profil, ami bizonyos játékmódhoz enged majd hozzáférést (pl Élharcos vagy Adeptus)

– Nem lesz egységes lehűlési idő, hanem személyes időzítők

– Az „apádat és testvéredet” is szerkesztheted/egyénibbé teheted, de nem annyir alaposan, mint a saját karaktered

– A jetpacknek lesz olyan funkciója, amivel a menedék mögött rejtőzködő ellenfelet is támadhatod, vagy felderítheted a környezeted

-Sok ismerős fegyver visszatér, de találkozhatunk majd új közelharci módokkal is, mint a kardok és kalapácsok

-A fő ellenség a Kett faj, de a BioWare nem halálos ellenfélként szeretné lefesteni, vészjóslónak, de nem csúnyának, hogy őket is megérthessük

-a bolygókon is lehetnek olyan környezeti tényezők, amelyek halált okozhatnak (savas pocsolya, égő roncs…)

– a Mako visszatér, így a felszínről kell majd felderítenünk a bolygókat, a hegyektől a gyomrukig

– Nagy örömünkre nem lesz ásvány bányászat serm tök ugyanolyan kinézetű bázisok sokasága a bolygókon (lásd ME1)

–  Az egyik fő célunk a bolygókon landolóhelyek keresése lesz a csapatunk számára, akik így elkőreküldött állomásokat rakhatnak a bolygóra, ahol újraoszthatjuk a felszerelésünket és a gyorsabb utazást is lehetővé teszik

– Az új idegen technológiának hla nem csak fegyver modokkal és tölténytípusokkal találkozhatunk majd, hanem a Tejút Rendszerben soha nem látott tárgyakkal is felszerelhetjük majd magunkat

– Lesznek hűség küldetések, de ezek nem befgolyásolják a játék végét.

– PeeBee: az aszári csapattársunk. A Nexus-szal érkezett, de saját utakon indult el. Nagyon élénk személyiség, okos és nem érdeklik a társas normák, a fölösleges kedvesség. Választható románc opció

– Liam: A Pathfinder-rel érkezett, volt rendőrtiszt. Könnyű személyisége van, oldja a helyzeteket. Románc lehetőség

– Ninncs töltőképernyő, haladás közben

– A románcok és a kapcsolatok színesebbek (több olyan jelenetet várhatunk, mint Garrusos célbalövés). A románcok nem szexjelenetekben csúcsosodnak ki. Lesz aki hosszú távú kapcsolatra vagyik, lesz aki egyáltalán nem akar majd semmit

– A testvérünket nem vihetjük majd csatába (az ébredési procedura hibája miatt), de a hajón kapcsolatot építhetünk vele

– Sok olyan szál lesz, melyek felgönygölítése nem kötelező, a Ryder család története lesz a főszál

– Nem lesz több Példakép/Renegád rendszer, nagyobb teret hagynak majd arra, hogy a úgy válaszoljunk, ahogy nekünk tetszik, és ennek ne legyen fatális hozománya. Olyan opciók lesznek majd a párbeszédeknél, hogy szívből, megfontoltan, professzionálisan vagy hétköznapi választ adunk.

– Visszatérnek azok a cselekvési lehetőségek, miikor egy párbeszédet, eseményt megszakíthattunk “kék” (jó) vagy “piros” (rossz) akcióval, de most lesz olyan is, hogy de most lesz egy “shoot” opció is (amit még nem tudjuk mit jelent, valószínűleg nem azt, hogy lelőjjük az illetőt, bár ki tudja)

– A döntések nem kizárólag jók vagy rosszak lehetnek, lesznek pro és kontra érvek, így sokkal nagyobb szabadságunk lesz, hogy valóban személyes döntést hozzunk, ne a legjobb eredméyn érdekében játszunk

Kommentálj
Similar articles